سرفصل های اصلی مقاله:
امروزه برای تولید محتوا، استفاده از سئو و رعایت اصول سئو یک امر بدیهی است چراکه با رعایت اصول سئو میتوان به راحتی از رقبای خود پیشی گرفت. کار با اصول سئو بسیار راحت است و شما میتوانید بامطالعه و دیدن ویدئوهای آموزشی در این زمینه بیشتر در مورد اصول سئو آشنا شوید.
محتوا عامل اساسی در رتبهبندی گوگل است. زیرا محتوا یکی از قویترین نشانههای رتبهبندی در گوگل بهحساب میآید. امروزه اکثر بازاریابها مشکل تولید محتوای مناسب دارند چراکه تولید محتوا مانند گذشته نیست. برای کسب رتبه در صفحهی نتایج موتور جستجو شما نیاز به یک تولید محتوای مناسب و قوی دارید. پس برای محتوای خود هدف داشته باشید، زیرا این امر از اهمیت بالایی برخوردار است. برای پر کردن وبلاگ و یا سایت خود بهتر است از هر پست یا محتوایی استفاده نکنید.
یکی از هدفهای تولید محتوا کسب رتبه در SERP (صفحة نتایج موتور جستجو) است و به دست آوردن بک لینک برای بالا آوردن سایت و همچنین آموزش به مخاطبان است. یکی دیگر از هدفهای تولید محتوا، جذب مشتریان احتمالی است.
قالب محتوا باید باهدفی که در نظر دارید متناسب باشد بنابراین درک کامل از گذاشتن تولید محتوا و بارگذاری آن مهم است.
برای تولید محتوا، کلمه کلیدی اهمیت به سزایی دارد. پس برای شروع نوشتن و یا تولید یک متن ابتدا باید کلمه کلیدی محتوا مشخص شود.
بهصورت کورکورانه محتوا تولید نکنید.برای کلمه کلیدیهای خود، برنامهای بر این اساس فرمولبندی نمایید چراکه با این کار میتوانید در مسیری درست و رو به رشد قرار بگیرید. باید توجه داشت که کلمه کلیدیهای انتخابی شما بر دیگر عوامل صفحه تأثیر میگذارد. پس از ابتدای تولید محتوا، کلمه کلیدیهای خاص و هدفمند تعیین کنید تا بتوانید در گوگل رتبه مناسب کسب نمایید.
میتوانید از ابزارهایی مثل برنامهریز کلیدواژه گوگل و یا google trends برای تعیین کلمه کلیدی خود ابتدا کلمه کلیدی مورد نظر را در این ابزارها وارد کنید تا متوجه میزان سختی کلمه کلیدی خود شوید و پس از بررسی، کلمه موردنظر خود را تعیین کنید.در واقع میتوانید از این ابزارها بهعنوان اساس کار خود استفاده کنید.
به گفتهی مت کات مدیر گروه مبارزه با هرزنامه استفاده از 3 تا 5 کلمه در آدرس URL مطلوب است. بر اساس الگوریتم گوگل، اکثر کلماتی که طولانی هستند، معمولاً اعتبار زیادی به محتوا اضافه نمیکنند. همانطور که ساختار URL سازگار با موتورهای جستجو است و برای آنها مفید میباشد، برای کاربران نیز سودمند است.
یکی از عناصر مهم در اصول سئو برچسب عنوان است که بهینهسازی آن کار ساده ای است. زمانی که برچسب عنوان بهینهشده را مینویسید استفاده از کلمه کلیدی هدف، بهترین گزینه است.
توضیحات متا قسمتی از محتوای شما بهحساب میآید و بهعنوان یکی از عناصر اساسی اصول سئو در نظر گرفته میشود، زیرا این بخش در صفحهی نتایج گوگل شما دیده میشود. میتوان گفت که گوگل چند سالی میشود که به توضیح متا بهعنوان عامل رتبهبندی نگاه نمیکند؛ اما شما به آن اهمیت بدهید چراکه باعث میشود محتوای مطلب شما مشخص شود و همچنین تعداد کلیکهای آن افزایش یابد. سعی کنید توضیح متای مناسب و خوبی بنویسید، زیرا این کار باعث میشود تا تعداد کلیکهای شما افزایش پیدا کند. دقت نمایید که توضیحات متای خود را کمتر از 160 کارکتر در نظر بگیرید.
از کلمات کلیدی بهموقع استفاده نمایید، زیرا استفادهی زیاد از کلمهی کلید باعث میشود که محتوای شما جالب به نظر نیاید و همچنین در گوگل نیز اعتبار سایت شما پایین میآید. پس این کار را بهصورت طبیعی انجام دهید و از کلمات کلیدی اصلی به نحو احسنت استفاده نمایید. کلمه کلیدی اصلی در پاراگراف اول محتوای صفحه بهتر است در 100 کلمهی اول قرار بگیرد؛ بنابراین میتوان گفت که استفاده از کلیدواژه در پاراگراف اول از عناصر اساسی اصول سئو بهحساب میآید.
میتوان گفت که برچسبهای عنوان دارای یک سری سلسلهمراتب هستند که مهمترین آن عنوان H1 است که تا آخر صفحه میتوانید از هدینگ ها به ترتیب اهمیت استفاده نمایید. هدینگ یک را باید عنوان اصلی صفحهی خود در نظر بگیرید. هدینگ یک معمولاً همان بخش عنوان در سیستمهای مدیریت محتوا است. اگر میخواهید از وردپرس استفاده نمایید، عنوان اصلی در بالای صفحه قرار دارد و شاید بتوان گفت که جزو اصول سئو بهحساب میآید، زیرا عنوان صفحه از بخشهای مهم در تولید محتوا است و هر مطلبی نیاز بهعنوان دارد.
بعد از سر تیتر H1 به بهینهسازی هدینگ 2 میپردازیم. اگر برخی از تیترها اهمیت شان یکسان بود، از برچسب H2 استفاده کنید و اگر در بعضی از این تیتر ها زیرشاخه وجود داشت از H3 استفاده نمایید. میتوانید از شکل تغییریافتهی کلمات کلیدی در درون عناوین H2 نیز استفاده کنید.
سرفصل های اصلی مقاله:
در عصر جدید سیستمهای مدیریت محتوای گوناگونی وجود دارد که در این مقاله قصد معرفی برخی از آنها را داریم. سیستمهای جوملا، ورد پرس و دروپال از محبوبترین سیستمهای مدیریت محتوا هستند که کاربردهای فراوانی دارند.
حال به معرفی بهترین cms میپردازیم با ما همراه باشید:
هستهی وردپرس با زبان برنامهنویسی php نوشتهشده که این سیستم دارای یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و متنباز است. امروزه اکثر وبسایتها و وبلاگهای خبری از وردپرس استفاده میکنند. وردپرس دارای هزاران قالب است که برنامه نویسان زیادی درحالتوسعهی پلاگین های آن هستند. وردپرس از یک جامعهی بزرگ تشکیلشده است که این جامعه بزرگ باعث شده تا در ورد پرس منابع آموزشی، مستندات و افزونههای فراوانی یافت شود که می تواند جزو بهترین cms باشد.
شمامیتوانید از طریق قالبها و افزونههای سفارشی یک شبکهی اجتماعی، فروم و یا سایتهای دیگر را ایجاد نمایید.
یکی از معایب این نرمافزار شباهت زیاد آن با دیگر سایتهای ساختهشده است و همچنین ازلحاظ امنیتی نیز دارای مشکلاتی میباشد زیرا با ارائهی بهروزرسانیهای مختلف این سیستم ازلحاظ امنیتی دچار مختل میشود.
از مزایای این نرمافزار میتوان به داشتن جامعهی بزرگ و فراوانی منابع آموزشی آن اشاره نمود و همچنین داشتن تم ها و افزونههای رایگان و غیر رایگان.
برخی از شرکتهای معتبر و برجسته از سیستم مدیریت محتوای joomla استفاده میکنند که میتوان به شرکتهای MTV، دانشگاه هاروارد و IHOP اشاره نمود. این نرمافزار همانند وردپرس با زبان برنامهنویسی php نوشتهشده است که یکی از کاملترین و بهترین cms ها بهحساب میآید. این سیستم مدیریت محتوا دارای سابقهی طولانیمدت است که این جامعهی فعال بیش از 200000 کاربر را در خود جایداده است. باوجود جامعهی فعال در این سیستم، پیدا کردن منابع آموزشی و مستندات کار راحتی است.
در این سیستم احراز هویت کاربر با حساب کاربری گوگل امکانپذیر است و همچنین بیش از 7000 افزونه در خود دارد.
از نقاط ضعف این سیستم میتوان به نداشتن رابط کاربری ساده، نداشتن تمهای باکیفیت نسبت به نرمافزارهای مشابه خود و همچنین شباهت زیاد این سیستم با سیستمهای ساختهشده توسط این cms اشاره کرد.
شاید به جرأت بتوان گفت که سیستم مدیریت محتوای دروپال یکی از محبوبترین سیستمهای مدیریت محتوا است که همانند وردپرس و جوملا با زبان برنامهنویسی php نوشتهشده است. شرکتهای مطرح جهانی اکثراً از این سیستم استفاده میکنند چراکه این سیستم قادر است آخرین اخبار را بهصورت لحظهای گزارش دهد. این سیستم هم همانند دو سیستم قبل از جامعهی بزرگی تشکیلشده است و وجود جامعهی قدرتمند پیرامون این نرمافزار، به این نرمافزار کمک میکند تا پیشرفت کند. این نرمافزار دارای اسناد و منابع فراوانی است که بهصورت مداوم در حال پیشرفت است و همچنین بهصورت مداوم بهروزرسانی میشود که این اسناد میتواند شامل هر چیزی باشد بهعنوانمثال شاید شما برای نصب و راهاندازی افزونهها و همچنین ساخت سایتها به آن نیاز داشته باشید. با وجود محبوبیت بالایی که این نرم افزار دارد می توان آن را جزو بهترین cms ها قرارد دارد.
این سیستم دارای بیش از 6000 ماژول میباشد و به سادهترین روش ممکن برای ایجاد قابلیتهای بیشتر میتوان پلاگین ساخت زیرا با این کار شما میتوانید وقت بیشتری بر روی طراحی سایت خود بگذارید و وقت خود را درگیر کد نویسی نکنید.
قالب دهی در این سیستم نسبتاً پیچیده میباشد و شباهتهای زیادی بین سایتهای ساختهشده با این سیستم مدیریت محتوا است. در این سیستم تمهای باکیفیت بالا وجود ندارد اما شرکتهای فراوانی از این شرکت حمایت میکنند.
میتوان گفت که این سیستم مدیریت محتوا، ترکیبی از نرمافزارهای متنباز و تجاری میباشد که با زبان برنامهنویسی php پیادهسازی شده است. نمیتوان این سیستم را بهصورت رایگان یافت چراکه در نسخهی غیر رایگان این نرمافزار، امکان پشتیبانی از کاربران وجود ندارد. این سیستم ازلحاظ امنیتی، کاملاً امن میباشد و همچنین از سایتهای تجاری پشتیبانی میکند. این cms در طراحی و ایجاد سایت محدودیتی ندارد و تنها دارای 22 افزونه و 100 پلاگین رسمی است.
از معایب این محصول میتوان به قیمت بالا بودن آن برای سایتهای تجاری، محدود بودن ماژولها و پلاگین و همچنین نداشتن نسخهی دمو یا موقتی برای تست کردن اشاره کرد.
این سیستم باوجود قدرت فراوانی که دارد کمتر مورداستفاده و توجه قرارگرفته است. از ویژگیهای بارز این سیستم میتوان به انعطافپذیر بودن آن اشاره کرد.
این سیستم مانند سیستمهای دیگر از تمهای زیادی برخوردار نیست و تنها 120 تم از این سیستم در دسترس است و همچنین از 700 پلاگین تشکیلشده است.
رابط کاربری این سیستم بسیار راحت است و برای ساخت هر سایتی مناسب میباشد. این سیستم دارای اسناد و مدارک فراوانی میباشد که یکی از این اسناد کتابچهی راهنمای آنلاین است.
این سیستم جامعهی کوچکی دارد و پلاگین های این سیستم نسبت به سایر سیستمها کمتر بوده و همچنین از این سیستم قالبهای بسیار کمی در دسترس است.
سیستم contao توسط برنامهنویسی php پیادهسازی شده که رایگان است و همچنین یک رابط کاربری دارد که با ترکیب Ajax و دیگر ویژگیهای وب بهبود پیداکرده است. این سیستم هیچ محدودیتی در ایجاد وبسایتهای متفاوت ندارد و همچنین دارای منابع آموزشی فراوانی برای یادگیری است. این سیستم از چند تقویم پشتیبانی میکند.
از معایب این سیستم میتوان به کم بودن تم های باکیفیت بالا، انعطاف پذیری کم نسبت به دیگر سیستم ها و همچنین داشتن محدودیتهای فراوان اشاره کرد.
برای توسعهدهندگان و طراحان سایت، استفاده از این نرمافزار بسیار ساده است چراکه این نرمافزار دارای سیستم مدیریت محتوای رایگان و متنباز است. طراحان سایت اگر نحوهی استفاده از این فریم ورک ها را بلد باشند و همچنین مجموعه ای از پلاگین ها را نیز داشته باشند میتوانند وبسایتهای زیادی را به وجود آورند.
این سیستم رابط کاربری سادهای دارد و همچنین دارای قابلیتهای قدرتمند نگارش محتوا است که با این قابلیت توانسته جایگاه مناسبی را در بین کاربران به دست آورد و شاید بتوان گفت که جزو بهترین cms هااست. سیستم مدیریت محتوای SilverStripe با دیگر سیستمهای مدیریت محتوا به راحتی میتواند تعامل داشته باشد. برای طراحان امکان استفاده از زبان برنامهنویسی HTML و CSS به صورت رایگان وجود دارد. در این سیستم دسترسی به تمهای باکیفیت بالا وجود ندارد و تنها از 150 ماژول تشکیلشده است.
سرفصل های اصلی مقاله:
ابتدا به بررسی این موضوع میپردازیم که:
از دو دهه قبل دیجیتال مارکتینگ بهعنوان یکی از زیرمجموعههای اصلی بازاریابی و تبلیغات فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز دستخوش تحولات بسیاری شده است.
حتماً نیل پتیل (Neil Patel ) یکی از معروفترین دیجیتال مارکتر های مطرح دنیا را میشناسید پاسخی که نیل پتیل به سؤال دیجیتال مارکتینگ چیست میدهد این است که:
” دیجیتال مارکتینگ عبارت است از هرگونه بازاریابی و تبلیغات که بر بستر آنلاین و از طریق اینترنت صورت میگیرد و به فروش محصول منتهی میشود”
امروزه با توسعه تکنولوژی و همهگیر شدن استفاده از موبایل و وبسرویسهای اینترنتی نیاز به دیده شدن کسبوکار در بستر اینترنت بیش از گذشته احساس میشود. بنابراین شرکت و فروشگاهی موفقتر است که علاوه بر بازار سنتی، در بازار آنلاین نیز شناختهشده است.
دیجیتال مارکتینگ آنلاین همانطور که از اسمش پیداست با استفاده از انواع ابزارهای آنلاین و تحت شبکه صورت میگیرد و مخاطبان آنکسانی هستند که اغلب در اینترنت و شبکههای اجتماعی فعالیت دارند.
دیجیتال مارکتینگ آفلاین به معنای تبلیغاتی است که خارج از حوزه اینترنتی صورت میگیرد و عموم کاربرانی را شامل میشود که هنوز خارج از دنیای وب فعالیت میکنند.
دیجیتال مارکتینگ آفلاین شامل استفاده از رسانههای اجتماعی عمومی مانند رادیو، تلویزیون، بیلبورد تبلیغاتی و… میباشد البته استفاده از بازاریابیهای محیطی یا معرفی از طریق اشخاصی که قبلاً از محصولات یا خدمات یک شرکت بهره بردهاند نیز جزو مواردی است که در دیجیتال مارکتینگ آفلاین از آن استفاده میکنند.
شاید مقایسهی این دو نوع دیجیتال مارکتینگ مقایسهی مناسبی نباشد زیرا هر یک از این فعالیتها اگر بهدرستی و در مکان و زمان مناسبی صورت بگیرد باعث افزایش چشمگیر فروش و یا معرفی وبسایت میگردد.
بهطور مثال بیلبوردهای الکترونیکی تبلیغاتی که گاها در خیابان یا مکانهای عمومی مشاهده میکنید تلفیقی از دیجیتال مارکتینگ آنلاین و آفلاین است که بهخوبی کنار یکدیگر قرارگرفته و سبب جلبتوجه مخاطب میگردد.
با توجه به موارد گفتهشده بازاریابی آفلاین به سه دستهی اصلیتر تقسیم میشود:
هر فعالیت تبلیغاتی و بازاریابی اگر بهصورت هدفمند و با انتخاب یک بازار مناسب برای تبلیغات صورت نگیرد بینتیجه خواهد بود.
یکی از مشکلاتی که دیجیتال مارکتینگ آفلاین دارد این است که نمیتوانید یک گروه از مخاطبان خاص خود را انتخاب کرده و صرفاً برای همان گروه تبلیغات و مارکتینگ را انجام دهید.
این مورد بهخصوص در تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی محسوس است.
درواقع هرگونه تبلیغ و اقدامی جهت معرفی هرچه بیشتر و بهتر محصولات یا خدمات که با استفاده از ابزارهای آنلاین صورت بگیرد دیجیتال مارکتینگ آنلاین نام دارد.
در این نوع از دیجیتال مارکتینگ امکان برقراری ارتباط بیشتر و بهتر با کاربران فراهم است به این معنا که شما با توجه به جامعه هدف خود اقدام به تبلیغ و معرفی محصول یا خدمات میکنید.
مهمترین مزیت دیجیتال مارکتینگ آنلاین این است که با تعریف کمپینهای تبلیغی و بررسی آمار هر یک میتوانید تبلیغات هدفمندتر و بهینهتری انجام دهید و از هدر رفتن منابع مالی و زمانی خود جلوگیری کنید.
دیجیتال مارکتینگ آنلاین و اصولی در درازمدت سبب کاهش هزینهها، بازدهی بیشتر و افزایش فروش میشود.
یکی از مهمترین خدمات دیجیتال مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ است. درست است که مدتزمان زیادی از ارسال اولین ایمیلها توسط شرکتهای تبلیغاتی گذشته و امروزه تعداد کسانی که هرروز ایمیل خود را چک میکنند کاهشیافته است.
اما هم چنان بخش عظیمی از هزینههای مربوط به بخش دیجیتال مارکتینگ شامل فعالیتهایی است که از طریق ایمیل صورت میگیرد.
جالب است بدانید ایمیل مارکتینگ دارای بالاترین نرخ بازگشت کاربران را بین سایر روشهای مارکتینگ داراست.
در بازاریابی ویدیو یا همان ویدیو مارکتینگ از یک ویدیو یا فیلم برای معرفی بیشتر و تبلیغات استفاده میکنند.
امروزه با توجه به آپدیتهای جدید گوگل و بررسی رفتار کاربران تمایل به استفاده از ویدیوهای کوتاه تبلیغاتی یا آموزشی افزایشیافته است.
البته یکی از دلایلی که کسبوکارهای کمتری به سراغ ویدیو مارکتینگ میروند این است که تهیهی یک تیزر تبلیغاتی یا یک ویدیو با حداقل برگ خریدهای مدنظر کار نسبتاً پرهزینهای برای بخش تبلیغات و مارکتینگ یک شرکت بهحساب میآید.
اما جای نگرانی نیست آژانس دیجیتال مارکتینگ ویرا کلیهی امور دیجیتال مارکتینگ شمارا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام خواهد پس نگران هزینهها نباشید کافی است بودجه موردنظر خود را اعلام کنید تا برحسب موقعیت و شرایط شما پلن مناسبتان را معرفی کنیم.
کاربرد اصلی ویدیو مارکتینگ چیست ؟
ویدیو مارکتینگ امروز برای برخی موارد خاص صورت میگیرد. این موارد شامل :
شاید تابهحال کلمهی رپورتاژ یا ریپورتاژ آگهی به گوشتان نخورده باشد، ریپوتاژ آگهی عبارت است از متنی مرتبط با کسبوکار یا محصول شما که دارای تعدادی لینک از وبسایت شماست و با قرار دادن آن در وبسایتهای معتبر و پربازدید میتوانید دیده شدن بیشتر سایت و محصول خود کمک کنید.
تبلیغات کلیکی یا همان cost per click شما به ازای تعداد کاربرانی که روی بنر شما کلیک کردهاند هزینه پرداخت میکنید.در این روش هرچقدر تعداد کلیک شما بالا باشد هزینهی بیشتر برای شما لحاظ خواهد شد.
البته تعیین این مقدار کاملاً به کارفرما بستگی دارد و با توجه به تعداد کلیکی است که روی یک بنر دریافت خواهید کرد.
پوش نوتیفیکیشن ها پیامهایی شبیه به پیام کوتاه هستند با این تفاوت که قرار دادن تصویر یا متن در آنها امکانپذیر است. و مخاطبین بهراحتی میتوانند از طریق این پوش نوتیفیکیشن تا وارد سایت یا اپلیکیشن شما شوند.
روزانه میلیونها پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی برای کاربران مختلف در سراسر دنیا ارسال میشود. میتوانید از بسترهای مختلف ارسال پوش نوتیفیکیشن استفاده کنید و تعامل خود را با کاربران افزایش دهید.
آژانس دیجیتال مارکتینگ ویرا در تلاش است تا با ارائه انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ حرفهای متناسب با بودجه و نیاز شما تجربهی یک همکاری سودمند را برایتان به ارمغان بیاورد.
کافی است برای مشاوره رایگان با کارشناسان ویرا در تماس باشید تا بتوانید بهترین پکیج دیجیتال مارکتینگ متناسب با کسبوکار خود را درخواست کنید.
سرفصل های اصلی مقاله:
سیستم cmsدرواقع یک نوع سیستم نرمافزاری است که با این سیستم میتوان محتوای سایت را مدیریت کرد این محتوا میتواند شامل ویرایش ، انتشار ، مدیریت دادهها و… باشد. بهطورکلی میتوان سیستم مدیریت محتوا را به دودستهی برنامه کاربردی مدیریت محتوا(cms) و برنامه کاربردی محتوا (cad) تقسیم کرد. با استفاده از سیستم مدیریت محتوا برای به وجود آوردن یک وبسایت ساده نیازی نیست که برنامهنویسی بلد باشید و یا حتی نیازی به آشنایی با زبان برنامهنویسی html نیست.
صرفهجویی در زمان ایجاد وبسایت و بهروزرسانی آن :
طراحی و پیادهسازی سایت بهصورت اختصاصی زمان زیادی میبرد این زمان میتواند حتی ماهها طول بکشد اما در cms به این صورت نیست چون این سیستم از پیش طراحیشده است و با قرار دادن اطلاعات سایتتان در کمتر از دو هفته میتوانید سرایتتان را طراحی نمایید با این کار در زمان خود صرفهجویی میکنید. در سیستم مدیریت محتوا هزینههای طراحی و پیادهسازی سایت کاهش مییابد زیرا یک سیستم مدیریت محتوای حرفهای تمامی نیازهای مشتریان خود را در نظر میگیرد و با توجه به درخواستهای مشتری ، سایت خواستهشده را توسط نسخهای از یک وبسایت طراحیشده توسط این سیستم بر روی وب قرار میدهد که طراحی و پیادهسازی سایت نیازی به برنامهنویسی ندارد همین امر باعث میشود تا هزینهها کاهش پیدا کند.
پشتیبانی مطمئنتر cms : در سایتهای اختصاصی ، طراحی سایت معمولاً یکبار با توجه به نیازهای مشتری صورت میگیرد و برای افراد دیگر کاربردی ندارد. زمانی که گروه طراحی سایت اختصاصی از پشتیبانی سایت دست کشید هیچ سایت دیگری نمیتواند سایتی را که کس دیگری نوشته است را پشتیبانی نماید اما در سیستم مدیریت محتوا این پشتیبانی انجام میشود و مطمئنتر از سایتهای اختصاصی عملمی کنند. بنابراین این شرکتهاباید پشتیبانی کاملتری از سیستمهای مدیریت محتوای خود به انجام برسانند تا بتوانند در این بازار پر رقیب دوام بیاورند.
دارای انعطافپذیری بیشتر : سیستمهای cms بسیار انعطافپذیرتر از وبسایتهای اختصاصی هستند. گروههای تحلیل یک سیستم cms باید انواع وبسایتهایی که قابلراهاندازی اند را با نرمافزار در نظر بگیرند و برای آنها راهحلهایی پیشنهاد نمایند که با ترکیب قابلیتهای نرمافزار بتوان در زمان پیادهسازی وبسایت، سایت را پیادهسازی نمود.
بدون نیاز داشتن بهدانش فنی و یا اطلاعات تخصصی میتوان در سیستم مدیریت محتوا ، محتوا تولید کرد که پیادهسازی این سیستم بسیار ساده و کاربردی است. همچنین این سیستم میتواند به شما امکان مدیریت ساختار صفحات و کپی کردن مطالب را امکانپذیر کرده است .
Cmsها محیط طراحی بر وب را نیز پشتیبانی میکند و میتواند مطالب سایت و مدیریت محتوا را نیز از راه دور مدیریت نماید. یکی از دلایل محبوبیتها CMS مکانیسم ساده برای واردکردن محتوای سایت و نگهداری ساده ی آن است.
زمانی که تائید نهایی محتوا انجام شد شما میتوانید زمان انتشار آن را تنظیم نمایید . این سیستم دارای موتورهای انتشار قوی است که این موتورها در زمان انتشار مطالب در سایت باعث میشود که لایهها و صفحههای سایت را مدیریت نمایید.
با توجه به متعدد بودن طراحیها، CMS امکان ایجاد و تغییر ظاهر صفحات سایت را بهراحتی مطابق سلیقه شما فراهم میکند. درواقع شما تصمیم میگیرید که کدام مطلب در کدام بخش سایت به نمایش گذاشته شود.
درنتیجه CMS، بهصورت کاملاً خودکار انتشار مطالب را در سایت به عهده گرفته و کافی است شما تنها روی مطالب سایت تمرکز کرده و سپس مطالب را در جایگاه خود در سایت بارگذاری خواهید نمود.
یکی دیگر از ویژگیهای این سیستم برای بالا بردن تأثیرگذاری سایت و کیفیت آن ، نمایش مطالب در سایت میباشد. سیستمهای مدیریت محتوا امکان نمایش سایت را بهمرورگرهای مختلف میدهد زیرا این سیستم طوری طراحیشده است که تمامی مرورگرها را پشتیبانی میکند و این سیستم امکان داشتن سایت پویا را نیز فراهم میکند.