طراحی سایت و اپلیکیشن نوآوران سیستم ویرا

| شرکت نوآوران سیستم ویرا | طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن | فروشگاه اینترنتی | دیحیتال مارکتینگ |

طراحی سایت و اپلیکیشن نوآوران سیستم ویرا

| شرکت نوآوران سیستم ویرا | طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن | فروشگاه اینترنتی | دیحیتال مارکتینگ |

قیمت طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس

قیمت در انتخاب همه می تواند فاکتور بسیار تأثیرگذار باشد، در این مقاله قصد داریم به موضوع قیمت طراحی سایت با وردپرس بپردازیم. شاید شما هم با پرسیدن قیمت از شرکت و افراد مختلف تفاوت قیمت را مشاهده کرده باشید. اما علت این تفاوت قیمت چیست؟ به کدام یکی از آن طراحی سایت خود را بسپارم؟

انتخاب وردپرس یعنی شما پایه سایت خود را انتخاب کرده اید برای همین می تواند جزء عوامل مهم  و باید در انتخاب آن آگاه باشیم. هزینه طراحی سایت شما نیز بسیار تأثیرگذار است و باید برای یک عده از افراد که به دنبال طراحی سایت می باشند این موضوع بسیار مهم باشد. به هر حال محموعه ای از این ویژیگی ها انتخاب شما را می سازد.

از آنجایی که طبق آمارها بیش از ۳۵% از سایت های موجود در جهان را در قالب وردپرس می باشند. پس می توان وقت خود را بررسی این نوع سایت ها گذاشت و آن را آنالیز کرد.  در پایین به یک سری از موضوعات مهم در مورد وردپرس پرداخته ایم که می تواند شما را بیشتر نسبت به این نوع طراحی ها آگاه کند.

عناوین مقاله

طراحی سایت با وردپرس چیست؟

یکی از ورش های طراحی سایت استفاده از وردپرس می باشد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا و متن باز می باشد که شما به راحتی می توانید از آن بهره ببرید. طراحی سایت با وردپرس یکی از قدرتمندترین و وسیع ترین روش ها برای طراحی سایت می باشد. شما در وردپرس می توانید به قالب های متنوعی دسترسی داشته باشید.

این قالب ها توسط یک عده برنامه نویس تهیه شده است که دارای تمامی خصوصیات مهم یک وب سایت می باشد. به دلایلی این نوع سایت ها دارای هزینه کمتری می باشد و شما می توانید به راحتی برای خود سایت داشته باشید. شرکت های مثل مرسدس بنز، ناسا، شاتل از جمله شرکت های معروفی می باشند که سایت های خود را در این قالب طراحی کرده اند.

برای استفاده از برنامه وردپرس باید ابتدا آن را دانلود و بر روی سرور خود نصب کنید. با نصب آن می توانید از یک ویرایشگر ساده و مبتنی بر وب برای توسعه فعالیت خود استفاده کنید.

نصب وردپرس
اولین قدم نصب وردپرس

مزایای طراحی سایت با وردپرس

همانطور که اشاره کردیم وردپرس توسط برنامه نویس های حرفه ای در حال به روز رسانی و رفع اشکالات می باشد. فراگیری آن به شما اطمینان می دهد تا با سیستم معتبر در حال فعالیت می باشد و می تواند نیاز های خود را رفع کنید. در پایین به صورت لیست مزایای این نوع روش را بیان می کنیم.

  • فراوانی قالب ها و افزونه ها
  • ارزان بودن و داشتن سایت با هزینه کمتر
  • سئو قابل قبول و بهینه شده برای موتور جستجو
  • سادگی در طراحی و مدیریت آن
  • گسترش روز افزون در زمینه افزونه ها
  • امنیت نسبتاً خوب
  • قابلیت اشتراک گذاری

هزینه طراحی سایت با وردپرس

این نوع طراحی سایت به علت استفاده از قالب آماده به مراتب قیمت طراحی سایت با وردپرس را می توان اقتصادی در نظر گرفت.این گزینه اقتصادی می تواند برای عده زیادی از افراد بسیار مناسب باشد. مخصوصاً کسانی که تازه به دنبال راه اندازی کسب و کار و فعالیت می باشند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

به عبارت دیگر می توان مقرون به صرفه ترین راه برای اینکه صاحب سایت شوید را سایت با وردپرس دانست. شما می توانید از این طریق حرفه ای ترین سایت ها را نیز داشته باشید. البته که هزینه طراحی سایت به عوامل زیادی وابسته است ولی شما می توانید سایت ارزانی از این طریق داشته باشید.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت طراحی سایت با وردپرس

عوامل مختلفی بر قیمت طراحی سایت تأثیرگذار می باشد، اما در پایین به مهم ترین این موارد می پردازیم. شما می توانید براساس اهداف خود سطح کیفی هر کدام از این پارامترها را تعیین کنید. البته در این بخش نقش مشاور نیز بسیار مهم می باشد تا روند صحیح را طی کنید.

۱- دامنه

در هنکام استفاده از وردپرس به نام دامنه نیازمند هستید. اگر از قبل این دامنه را نداشته باشید باید هزینه ای بابت این قضیه صورت گیرد. این هزینه بستگی به این دارد که شما از کجا تهیه کنید و همچنین دارای چه خصوصیاتی باشد.

۲- هاست

شما در این جا نیز برای نگهداری مطالب خود به یک هاست نیازمندید که می تواند مشترک یا اختصاصی باشد. در هاست مشترک یک سرور توسط چندین شرکت استفاده می شود. در هاست اختصاصی یعنی شما دارای یک سرور اختصاصی می باشید و مطمئناً کیفیت بیشتری نیز بهره مند خواهید شد و به طبع قیمت این دو نیز فرق دارد.

۳- افزونه ها

یکی از مهم ترین بحث ها در سایت های با حالت وردپرس همین افزونه ها می باشند. شما با استفاده از آن ها می توانید قابلیت هایی را اضافه کرده و به عبارت دیگر با فضای حرفه ای تری روبرو باشید.

پلاگین های وردپرس
هزینه های مربوط به انتخاب افزونه ها

۴- امنیت

یکی از مهم ترین ویژیگی ها مخصوصاً برای سایت های فروشگاهی می باشد. شما باید موارد امنیتی در سایت خود برآورده کرده باشید، تا ورودی مخاطبین شما بیشتر شود. به نوعی شما با رعایت این نکته می توانید آن ها را تشویق به ماندن کنید. یک برنامه امنیتی مناسب می تواند شما را از این مقوله بیمه کند.

۶- پشتیبانی و آموزش

شما برای مدیریت سایت شاید نیازمند آموزش هایی باشید تا بهترین بهره را بتوانید از سایت خود ببرید. از جهتی نیز یکی از مقوله های دیگر که پیشتیبانی می باشد نیز هزینه ای برای شما به همراه خواهد داشت. البته این دو هزینه بسیار حیاتی  و مهم می باشد. به عبارت دیگر هزینه بابت این گزینه ها بسیار ضروری می باشد تا بتوانید با خیال راحت از سایت خود استفاده کنید.

۷- خرید قالب

یکی از مهم ترین عوامل بر قیمت طراحی سایت با وردپرس می باشد. زیبایی سایت نیز از انتخاب قالب مناسب می آید. شما با انتخاب مناسب و متناسب با فعالیت خود می توانید زیبایی هماهنگی برای سایت خود رقم بزنید. البته این انتخاب بستگی به سلیقه شما نیز دارد. قالب های وردپرس در دو حالت رایگان و پولی می باشد که کیفیت موجود در هر کدام تفاوت دارد.

خرید قالب
انتخاب قالب های وردپرس

قیمت طراحی سایت وردپرس در تهران

در تهران نیز شرکت ها و افراد زیادی به عنوان طراح سایت وردپرس فعالیت دارند. هزینه طراحی سایت با توجه به سابقه، کیفیت کار و همچنین نوع تبلیغات می تواند متفاوت باشد. شما می توانید قیمت طراحی سایت وردپرس در تهران با جستجو  و همچنین تماس با مشاوران مجموعه ویرا از جزئیات آن کامل آگاه شوید.

طراحی سایت ارزان با وردپرس

اگر به دنبال طراحی سایت ارزان می باشید یکی از بهترین راه ها طراحی با وردپرس می باشد. البته این ارزانی باید به صورت باشد که از کیفیت کار کم نشود. بنابراین شما می توانید با زمان گذاشتن و مشاوره گرفتن از مشاوران متخصص در این زمینه به طور کامل از روند اجرای آن آگاهی پیدا کنید.

نتیجه گیری

شما باید با توجه به هدفی و فعالیتی که دارید یک نوع سایت انتخاب کنید. اگر در این زمینه تخصصی ندارید بهتر از افراد متخصص در آن حوزه مشاوره بگیرید. خیلی اوقات هدف شما با سایت وردپرسی برآورده می شود و بعضی اوقات شما باید هزینه بیشتر کنید و از طراحی اختصاصی بهره ببرید.

حال با خواندن این مقاله به درک درستی از قیمت طراحی سایت با وردپرس رسیده اید. طراحی سایت با وردپرس یکی از خدمات مجموعه ویرا می باشد. ولی قبل از اینکه تصمیم به هزینه بگیرید حتماً پیشنهاد می دهیم تا با مشاوران مجموعه ارتباط برقرار کنید. شما به صورت رایگان می توانید از راهنمایی ما در خصوص طراحی سایت بهره ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد