طراحی سایت و اپلیکیشن نوآوران سیستم ویرا

| شرکت نوآوران سیستم ویرا | طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن | فروشگاه اینترنتی | دیحیتال مارکتینگ |

طراحی سایت و اپلیکیشن نوآوران سیستم ویرا

| شرکت نوآوران سیستم ویرا | طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن | فروشگاه اینترنتی | دیحیتال مارکتینگ |

طراحی سایت اقساطی


طراحی سایت اقساطی

از آنجا که شرکت ها و فروشگاه ها برای معرفی محصولات یا خدمات خود در زمینه اینترنت نیاز به داشتن وب سایت دارند، طراحی سایت برای همه شرکت ها یک سرویس ضروری است. امروزه می بینیم که حتی افراد تمایل به داشتن یک وب سایت تخصصی و شخصی دارند تا توانایی ها و فعالیت های خود را به رخ دیگران بکشند. بنابراین مردم ابتدا یک طراحی سایت اقساطی را برای این کار انتخاب می کنند و مطمئنا دوست ندارند که داشتن یک سایت شخصی هزینه زیادی در بر داشته باشد.

اهمیت طراحی سایت

داشتن یک وب سایت برای موفقیت در دنیای بازاریابی امروزی ضروری است، بنابراین مهم است که از دنیا عقب نمانید. ما سایت هایی را طراحی می کنیم که تفاوت ایجاد می کند. ما سال ها تجربه ایجاد سایت های بزرگ، پیچیده و پویا برای تجارت الکترونیکی را داریم که خدمات تجاری یک کسب و کار را به تصویر می کشند.

از طرف دیگر، ما می دانیم که مشاغل کوچک به دلیل محدودیت های ذاتی در کسب درآمد، توانایی پرداخت هزینه طراحی سایت را ندارند و بنابراین طبیعی است که به دنبال خدمات طراحی سایت اقساطی باشید. بنابراین ماهیت اساسی خدمات طراحی سایت اقساطی این است که بتواند گروه های کم درآمد را به داشتن یک وب سایت تخصصی سوق دهد.

طراحی سایت
طراحی سایت با کیفیت

مزایای طراحی سایت اقساطی

مشاوره رایگان با متخصصان ویرا

آژانس خلاقیت و نوآوری ویرا دارای گروهی از متخصصان جوان و خلاق در زمینه طراحی سایت، مارکتینگ و سئو است. در صورت تمایل به دریافت مشاوره در مورد شرایط طراحی سایت اقساطی همین حالا تماس بگیرید.

کیفیت یکسان 

طراحی سایت قسطی در نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت تفاوت می کند. بقیه مراحل طراحی و کیفیت خدمات ارائه داده شده مانند سایر پلن ها است.

مبلغ پیش پرداخت

شروع هر قراردادی با درصدی از مبلغ کل قرارداد است. با توافق بین مشتریان و آژانس ویرا این مبلغ می تواند تغییر کند.

اقساط

در صورت انتخاب پلن مورد نظر برای وبسایت خود، مبلغ مابقی در چند دوره تقسیط می شود. در صورت مبلغ هر قسط و تعداد دوره های آن می توانید از مشاوران ویرا کمک بگیرید.

قرارداد طراحی سایت 

قراردادهای طراحی سایت اقساطی در دو نسخه ارائه می شود. نسخه ای از این قرارداد نزد ما و نسخه دیگر به مشتری داده می شود.

طراحی سایت
پیش پرداخت و مبلغ اقساط در قرارداد ذکر می شود.

هزینه طراحی سایت 

عوامل مختلفی بر تعیین هزینه طراحی سایت تاثیر گذار هستند.

از جمله عوامل تاثیر گذار می توان به نوع طراحی سایت اشاره کرد. به عنوان مثال طراحی سایت شما فروشگاهی است یا شرکتی و … یا طراحی سایت شما اختصاصی است یا نه ….

در صورتی که طراحی سایت اختصاصی باشد، زمان و هزینه بیشتری در بر خواهد داشت. این در حالی است که بسیاری ترجیح میدهند طراحی سایتشان اختصاصی نباشد. یعنی با استفاده از قالب های آماده اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود می کنند تا علاوه بر کاهش زمان و هزینه طراحی، هر چه سریعتر کسب و کارشان را آغاز کنند.

تعرفه طراحی سایت در صورتی که سایت طراحی شده بر اساس اصول و استانداردهای حاکم بر دنیای برنامه نویسی و سئو باشد ارزشمند است. چرا که سایت شما ۲۴ ساعته تبلیغ کسب و کار شما را خواهد کرد. و حتی هنگامی که شما در خواب به سر می برید می تواند محصولات شما را به فروش برساند.

سایتی که بر اساس اصول سئو طراحی شده باشد و تولید محتوای مرتب و کاربر پسندی داشته باشد می تواند چند برابر هزینه ای که برای طراحی سایت کرده اید را به شما بازگرداند.

پیش پرداخت و مبلغ اقساط در قرارداد ذکر می شود.

انواع سایت های طراحی شده

سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی یکی از بهترین روش های توسعه کسب و کار بدون محدودیت مکانی و زمانی برای مشتریان به منظور خرید محصولات بصورت ۲۴ ساعته میباشد. طراحی سایت فروشگاه مجازی حرفه ای با رعایت اصول استراتژی فروش و القای امنیت و اعتماد در کاربران جهت خرید موجب افزایش فروش شما می شود.

سایت پزشکی

مراجعات حضوری بیماران به مطب پزشک یا درمانگاه ها از یک طرف موجب اتلاف زمان و انرژی بیمار می گردد و از سوی دیگر پیامدهای دیگری همچون افزایش ترافیک شهری، بروز اثرات منفی روحی و روانی بیمار در اثر منتظر شدن در اتاق انتظار و …. نیز حادث می گردد. اغلب موارد فوق با دسترسی آسان و سریع به یک وب سایت پزشک مربوطه، از میان خواهد رفت و خدمات پزشکی مناسب تری برای شهروندان ایجاد می شود.

پزشکانی که به این باور رسیده اند دیگر زمان آن فرا رسیده تا شعبه مطب خود را در عرصه اینترنت نیز دایر نمایند به موفقیت های بیشتری دست یافته و چندین قدم از همکاران خود جلوتر هستند. چرا که آنان از طریق خدمات و سرویس های مختلف طراحی وب سایت پزشکی خود از جمله: تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی، نوبت دهی آنلاین و … هم بیماران و هم خود را از ظهور اثرات نامطلوب مراجعات حضوری رهانیده اند.

سایت شرکتی

داشتن یک وب سایت عالی برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است.

سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی و یا طراحی سایت آموزشگاهی برای ارائه خدمات آموزشی مختلف اجرا و انجام می گیرد. امروزه آموزش به عنوان مقوله مهمی در توسعه و رشد و شکوفایی جوامع بشری و دستیابی آنها به مدارج بالا و نائل شدن به سطح زندگی مطلوب و ایده آل شناخته شده است. لذا طراحی سایت آموزشی برای عرضه آموزش های مختلف به مخاطبان خارج از شکل های سنتی آن مورد توجه قرار گرفته است.

طراحی سایت
طراحی سایت اقساطی آموزشی

سایت خدماتی

با گسترش استفاده مردم از خدمات آنلاین، فرصت مناسبی برای کسب و کارهای گوناگون فراهم شده است. که با طراحی سایت مناسب با فعالیت خود، مشتریان بیشتری را جذب نمایند، خدمات و محصولاتشان را معرفی کنند و در نهایت به درآمد بیشتری دست یابند. یکی از انواع طراحی وب سایت برای فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک، طراحی سایت خدماتی می باشد. سازمانها، شرکت ها و همینطور کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند به منظور نمایش و معرفی خدمات و محصولات متنوع خود، همینطور توانمندی ها و ثبت سفارش اقدام به طراحی وب سایت خدماتی کنند. بطور کل امور خدماتی دارای گستردگی بسیاری می باشد. و با توجه به تمایلی که کاربران به استفاده از اینترنت جهت انجام کارهایشان دارند، فرصتی ایده آل برای طراحی و سئو سایت خدماتی به وجود آمده است.

آژانس خلاقیت و نوآوری ویرا

دلایل زیادی وجود دارد که شما باید با طراحان سایتی مانند آژانس خلاقیت و نوآوری ویرا کار کنید. ما در تمام طول کار از ابتدا تا انتها به طور کامل از شما حمایت می کنیم. و اطمینان حاصل خواهیم کرد که بیشترین استفاده را از سایت خود با قیمت مناسب خواهید داشت.

تیم طراحی وب سایت آژانس خلاقیت و نوآوری ویرا، با در نظر گرفتن معیارها و روش های روز دنیا در طراحی سایت، بهینه سازی و سئو و بالا بردن رتبه سایت در صفحات نتایج موتور جستجوگر، سایتی شایسته شما و نام تجاریتان طراحی می کند.

آژانس خلاقیت و نوآوری ویرا یکی از حرفه ای ترین ها با ده ها تجربه در زمینه طراحی سایت است. و توانسته است کارهای با کیفیتی را برای مشتریان خود ارائه دهد. به شما پیشنهاد می دهیم که برای سفارش طراحی سایت خود با آژانس خلاقیت و نوآوری ویرا تماس بگیرید. و از کارشناسان حرفه ای این مجموعه مشاوره لازم را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد